And here I am again..

Med ännu mer pengar. Mmm.. Money! :D Här skall det shoppas!
Jag åt världens godaste middag hos pappa, nämligen TACOS ♥ Fy vad gott det är! Till efterrätt; Kladdkaka. Tog hem lite också, skall nog hämta alldeles strax.. Mumma! Haha.. Blev så sugen så jag sprang och hämtade det. GOTT!
Annars har jag haft ont i nacken hela dagen.
Marina hade det förra veckan, now it's my turn..
Och stort TACK till alla som har grattat mig idag, trodde inte att någon skulle fatta att jag fyllde år.
Och en liten länk till Sarah blir det också; http://itsmesarah.blogg.se/
Nu har jag inte mycket mera att berätta, KRAM!

Webcam kvalité <3<3<3<3<3<3 ....


comments

det är här du får kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

din epost: (inget måste&publiceras ej)

URL/har du en blogg?

skiv här!:

Trackback
RSS 2.0