1a Oktober, Fredag.

Åh, vad skönt med helg. Right? Ni kan inte fatta hur skönt det är att lägga sig ner i sängen och sova huuur länge man vill! Men klockan två imorgon är det dansträning, så kul! Kan inte få nog av det.. :)
Bara jag inte har lika mycket huvudvärk som idag! Det var helt sjukt, bara av att jag pratade så tog det ont i huvudet. Och perfekt till engelskaprovet. Nåja, det gick rätt så bra faktiskt.
Kvällen har spenderats på stan med Nea, var både kul och mindre kul ikväll faktiskt. Ingenting jag har lust att ta upp i bloggen.. Nu har jag väldigt ont i axlarna, inte kul..
Nu ska jag gå och tvätta bort sminket, sen surfa lite. Sen sova. I love.
Kram!

Någon randombild från en täby resa med Marina. Hehe.

comments

det är här du får kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

din epost: (inget måste&publiceras ej)

URL/har du en blogg?

skiv här!:

Trackback
RSS 2.0