13:13

Hej på er, nu är jag tillbaka igen.. Gudstjänsten var inte så intressant, men vi fick reda vilken månad vi ska ha konfirmation lägret och vilken grupp vi fick. Jag har lägret 3 juli. Jag är ganska nöjd, men Marina, jag och en kille till från 8an är dom ända strandnäsarna i våran grupp, haha!
Nu sitter Marina här och kan inte vara tyst.. Antingen skrattar hon, läser upp vad jag skriver, säger något random som: dskfjdöfgkljsdflögkjsdflkgjfgjkllsdfögjk, eller klappar med händerna och snarkar. Eh. Rörigt!
Föressten har jag inte visat denna video till er som jag och Nea älskar. (Numera Marina också..)

Hur söt/klumpig/rolig är inte denhär videon? :D Fy vad söta koalor är!
Snart skall vi äta lunch, sen får vi se vad vi hittar på.
Ha en bra Söndag! (Glöm att det är Måndag imorgon...) :(

comments

det är här du får kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

din epost: (inget måste&publiceras ej)

URL/har du en blogg?

skiv här!:

Trackback
RSS 2.0