Want you to make me feel, like I'm the only girl in the world.

Haha, vad kul jag hade igår! Först balett då.. Det var.. rätt komplicerat om man säger så. Våran "baletttränare" sa olika positioner och sa grejer på franska och visade hur man skulle göra jättefort. Men det gällde bara att hänga med, haha! Vi var bara 5 stycken, vilket var skönt. För vi har mera utrymme och inte så många som stirrar på en liksom. Sen övade vi piruetter, hopp osv. Ska nog dit på Onsdag igen! Resten av kvällen lyssnade vi på någon 9årings radio, haha? Och var på stranger.se, hahah. Jag dör. Vi hittade ju även våran hest.. :)
Idag vaknade vi vid typ hav 11 tiden. Risiga, usch haha! Vi fixade oss lite och gick för att äta, sen på med datorn igen en liten, liten stund. Sen gick vi ut för att fota, men jag fick så kallt så vi gick tillbaka in igen. Haha.
Nu tjockar jag i mig en massa glass under täcket och lyssnar på musik, haha.
Sånt kan vara skönt ibland.
Vi får se om jag hittar på något ikväll, om jag orkar.
Men, man kan inte slösa hela helgen framför datorn.
Ska också försöka komma fram till om jag ska på någon gudstjänst imorgon, haha.
Btw, hela förmiddagen gick åt till att jag och Nea pratade om
hur mycket magmuskler vi har. Seriöst, kändes så? Hahah, suck..
Puss på er! ♥

comments

det är här du får kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

din epost: (inget måste&publiceras ej)

URL/har du en blogg?

skiv här!:

Trackback
RSS 2.0