Uppdatering 25 /11

Har inte hunnit updatera idag, men det betyder ju bara en bra grej; Jag har ett liv! Woho, Dagen gick rätt fort, och jag försöker komma på tre argument till svenskauppsatsen. Vi ska skriva om man är för eller mot dödsstraff. Hoho, men det går bra! Det gör det alltid. Ikväll har jag och Marina gått runt på stan lite grann, det var ju någon julöppning eller vad det hette. Vi kollade efter lite julklappar och glitter till dansen, inget blev köpt. Hehe. Bara tuggummi och pommes frites för min del. Men jag är nöjd, haha!
Lite bilder blev tagna, men de kommer troligtvis först imorgon! Som tur är hade vi inga läxor till imorgon, så man kan ta det luugnt.. Klockan är bara tjugo i 9. Åh, har ingenting att blogga om. Men nu börjar mina headerplaner bara bli bättre, så snart borde nog en header komma upp! Det blir nog bra det!
Imorgon far jag tillbaka till Mamma, så jag skall försöka få in mera bilder i inläggen då också, puss!


comments

det är här du får kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

din epost: (inget måste&publiceras ej)

URL/har du en blogg?

skiv här!:

Trackback
RSS 2.0