TOY STORY 2

Sitter hos Marina och har varit ute och gått en runda. Det slutade vid Rökka med varsin hotdog, älska Rökkas hotdogs! Hihi. När vi skulle gå tillbaka körde en bil förbi oss och någon  öppnade dörren, men sedan gasade den iväg. Sen kom typ 5 bilar till efter den och körde väldigt, väääldigt fort och en grå bil kom upp bakom oss och allt var helt svart och det lyste överallt och bara ljudet från när bilarna gasade hördes. Jag skrek och kommer knappt ihåg nånting, äckligt var det! Men nu kan jag skratta åt det, som tur är hehe!
Nu har Toy Story 2 börjat, så jag ska nog återgå till filmen. Gilla Toy Story! :D (Fast jag har sett tvåan typ 3 gånger, men bra ändå hihi)



comments

det är här du får kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

din epost: (inget måste&publiceras ej)

URL/har du en blogg?

skiv här!:

Trackback
RSS 2.0