Time for Svenska plugg...

Känner peppen komma närmare och närmare!! Fast ne. Ska nog snart tvätta bort sminket och göra ett tappert försök att plugga på svenskan. Grammatik, just hate it. Skolan gick ganska fort och jag känner verkligen hatet från vissa människor? Eller, inte hat, men jag känner hur folk har börjat ogillat mig, mycket. Men jag tänker inte bry mig så mycket om det, men man kan väl komma fram och säga vad jag har gjort som är en orsak till alla bitchblickar osv?
Haha, äsch. Jag klarar mig bra ;) Efter skolan for jag till Sparhallen och köpte glass, mötte min syster där haha. Mera har jag nog inte att berätta, förrutom vilka jul feelings jag har haft idag, hihi. Speciellt när vi sjöng lucia sångerna, åh vad jag längtar till den dagen. :) Sen måste jag se till att få dagsverkslappen underskriven, haha.
Det var väl det, kanske skriver senare ikväll också. :)

Vill du ha bilderna större, är det bara att klicka på dem. (Mobilkvalité!)

comments
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: superkul att du är med i dagens blogg :D

2010-11-08 @ 17:59:30
URL: http://vadfanskajagheta.se

det är här du får kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

din epost: (inget måste&publiceras ej)

URL/har du en blogg?

skiv här!:

Trackback
RSS 2.0