Testar tidinställningsgrejen

Denhär dagen, har varit bättre än igår. Vi hade luciafotografering klockan 1, och det gick fort och bra! Jag blev nog rätt nöjd med bilden iallafall. Efter skolan stressade jag och Marina till bussen som skulle till stan. Varje gång jag och Marina stressar går det till såhär: Vi åker på cykel som galningar hem till Marina. Vi rusar in, vi skriker på varandra och båda springer åt olika håll i huset. Vi hittar tillbaka till varandra igen, snabb titt i spegeln. Vi rusar ut och springer mot bussen. Jag, enligt tradition, skriker massa random grejer när vi springer. "Jag känner mig som en HÄST!" "Min väska och jag dör!" "Vi hinner aldrig!" "Jag har dålig kondition!" Sedan kommer vi till busshålplatsen och kollar åt båda hållen och letar bussen. Bussen kommer, jag skriker; BUSSEN KOMMEEER!!1 Vi springer över vägen och sätter oss i bussen. PIUH! Jobbigt att springa med väskor och grejer. Men det går bra, Till stan kom vi iallafall.
Blev att köpa en pommes frites portion (♥) @Hes(t)burger och hudfärgade leggins och ett halsband! Jo, my day. Just nu sitter jag och kikar runt på Facebook, yo.se och bdb. Jag& Soma förhör varandra på msn också, religionsprovet går nog galant! ;)

No eyeliner for me today..


comments

det är här du får kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

din epost: (inget måste&publiceras ej)

URL/har du en blogg?

skiv här!:

Trackback
RSS 2.0