pusss

Haha, vadå dålig rubrik fantasi? :D Idag var jag till Kyrkan, tråkigt som vanligt. Men jag längtar lite till konfirmationslägret, hihi. Resten av dagen har jag paketerat lite julklappar och chillat och kollar på ishockey!
Vilka julfeelings jag fick av att titta på paketer, åh! Kan det inte bara bli Jul? ...
Igår var jag till Glassbaren med Jennifer, Sofia, Sara och Paulina. Det var kul, haha! Fick även den efterlängtade,  söta gummiankan, plus mera ofc. Tack, för typ 100e gången! :D Nöjd är jag iallafall, sen for vi till Sofia och körde "Jag har aldrig..". Lika kul, och avslöjande, varje gång ;) Sen tvingade jag Jennifer att följa mig en bit hem och sen sprang jag det hårdaste jag kunde resten av vägen. Jo, jag hatar att gå ensam i mörkret. Haha!
Imorgon är det skola, mys. Men nu är jag ju hos Pappa så jag kan sova längre och ta det lugnt till skolan.
Skulle gärna komma sent till Tyskan, haha. Planer, planer..
Vi syns senare bloooggeeen ♥
gillar btw att ni håller Statistiken någolunda uppe fast jag inte uppdaterar! :))

comments

det är här du får kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

din epost: (inget måste&publiceras ej)

URL/har du en blogg?

skiv här!:

Trackback
RSS 2.0