Min blogg är intressant..?

Igår var det lite mer läsare än vanligt, me like! Vet inte om jag skriver så intressanta grejer, men whatever. Kul att ni kollar in my blog! ;D
Jag funderar fortfarande på "bredden på inläggen" problemet. När jag skriver är det trångt tycker jag, inte kul :( Jag hittar säkert någon som kan designa eller något.. För designaminblogg.se hjälper mig inte mera, endel inlägg är borta osv, u know.
NU: Min dag på DAGISET! :D
Först var det lite pinsamt när barnen bara: "vem är dedär??". Sen presenterade dom mig lite fort, så sjöng dom dagissånger osv. Sen gick vi ut och jag blev tvingad att skuffa på så dom skulle få fart hela tiden, haha. Sen åt vi Lasange, seriöst godaste jag ätit på myycket länge! Sen gjorde jag inte mycket mer, spelade samma spel med söta ungar och fixade pysselgrejer till dem. Riktig lyckad dag faktiskt!
Tog typ en timme att skriva detta inlägg, eftersom jag måste hitta kläder till ikväll, ÅH. Blir så himla stressad. Vi skall ha bronsshorts med en svart oversize tröja. Och ingen tröja jag har hemma passar! Har typ, ingen tid kvar. Hatar dehär, men dansen ska bli underbar. Haha. Har ju först genrep klockan 5, måste få hem mamma fort, haha!
Men, vi syns!
/ en darrade, stressad, irriterad sofiaooow ♥...

comments

det är här du får kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

din epost: (inget måste&publiceras ej)

URL/har du en blogg?

skiv här!:

Trackback
RSS 2.0