Julkort & trötthet

Kan man säga trötthet, haha? Hursomhelst är jag jättetrött efter dagen. När jag kom hem åt jag Risifrutti och en Twix, gjorde snabbt Svenskaläxan och kollade på en gammal svensk, tråkig film. Blev så trött så jag gick och la mig, haha. Pappa väckte mig för att vi skulle äta, sen tänkte jag fara till Soma eller Marina eftersom Pappa ändå skulle bort, menmen. Så nu sitter jag här och försöker skriva adresser på julkort, åh. En väldigt gammal adressbok + pappas konstiga skrivstil, lyckat yes! Ont i halsen har jag också, men jag klarar det!
Men datorn lockar mycket mer, haha. Nu ska jag kolla Facebook ooooch.. försöka lösa Julkortsmysteriet. Spännande, hahaha.
Puss, vi hörs, ni är bäst osvosvosv.
Vet att det har blivit bildtorka på senaste tiden, men vad ska man ladda upp?

comments

det är här du får kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

din epost: (inget måste&publiceras ej)

URL/har du en blogg?

skiv här!:

Trackback
RSS 2.0