It's kinda a snowy

Vad snön öser ner, haha! Hörde från några i min klass att det skulle börja snöa vid halv ett tiden, trodde inte på det. Men vad mycket snö det kommer! Fortfarande "storm".. Denhär dagen har varit riktigt chill faktiskt!
Finska, Samhälla, Engelska, Svenska, Religion, Bildkonst, Bildkonst. På Svenskan hade vi ju prov.. Det gick bättre än vad jag hade förväntat mig! Men när man hade en låt fastklistrad i huvudet, var det ju lite svårt att koncentrera sig.. Nåväl! På Religionen gjorde vi farsdags kort, var riktigt kul, hehe. Bildkonsten var ju chill, som den alltid är. Desvärre var det ju, somsagt, Luciaövning andra Bildkonst timmen, hehe.
Nu är jag hos Pappa, ska försöka gå igenom Samhällan lite grann. Men jag är ju trött, haha! Har provet först på Torsdag, men det är bra att vara förberedd! Blir nog här hela kvällen, så ingen mer bloggning ikväll, vad vet jag? :)
Puss på er, sweeties.
(Ingen bild, är ju somsagt hos pappa, haha..)


comments
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg



Vinnaren av dagens blogg finns uppe! Kika in om det blev du som vann, eller anmäl dig till den nya tävlingen :)

http://vadfanskajagheta.se/2010/november/tisdag-dagens-blogg-1.html

2010-11-10 @ 02:00:43
URL: http://vadfanskajagheta.se

det är här du får kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

din epost: (inget måste&publiceras ej)

URL/har du en blogg?

skiv här!:

Trackback
RSS 2.0