I can't stop missing you

Kid Cudi in my ♥ Minns att jag och Nea lyssnade på "Memories" i somras, så jag sökte upp låten och såg att det stod "Kid Cudi" där, sökte upp han och nu kan jag inte sluta lyssna, haha! Tror inte många vet att jag lyssnar på han, jaja. Hursomhelst tänkte jag skriva om morgondagens planer; Vid två tiden kommer min syster och hämtar mig, vi ska fara iväg och kanske julhandla lite? Nejmen, jag vet inte vad det heter. Men det blir nog riktigt kul! Direkt när jag vaknar tänker jag öppna lillajull julklapparna, haha. Undrar vad det är ju, älskar presenter! Vem gör inte..?
Ih, snart är det jul! Längtar massor, sen nyår också. Ska nog bli ett riktigt bra år 2011, I hope.
Nu ska jag sluta skriva om ingenting, puss på er!


comments
Postat av: Jill

Tack snälla!

2010-11-27 @ 07:02:27
URL: http://jillh.blogg.se/

det är här du får kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

din epost: (inget måste&publiceras ej)

URL/har du en blogg?

skiv här!:

Trackback
RSS 2.0