GH ♥

Sitter hos Tova och skriver på en rosa mini laptop, hey I'm in love! Den är underbar, jag dör. :)
Ska sova här och dissar kyrkan imorgon, hehe. Sen är det dans och vi skall ta foto.. Får väl hitta några hela tights, om jag lyckas?! o:  Vad svårt det är att skriva på denhär minisen, men hur übersöt är den inte?! :DD
Btw, har jag spelat Guitar Hero hela kvällen, Älskar det också! Men allt.. smälter/drar ihop sig eller något efter att man har spelat, jobbigt.. Man tror att man får dålig syn ju :(
Vi kollade på Sex& The City också, ettan då. Hade sett en liten del från den förut, men kom inte ihåg så mycket.
Senare ska vi kanske se "Allt för min syster". Har hört att man börjat gråta av filmen osv, vi får väl se hur jag reagerar!
Måste änn en gång säga hur skööön denhär laptopen är att skriva en blogg med! Min känns bara.. fet, klumpig, ofräsch jämfört med denna.. Men wtf, min är stor och är cool! TOSHIBA ♥ hehe..
Nattinatti!

comments

det är här du får kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

din epost: (inget måste&publiceras ej)

URL/har du en blogg?

skiv här!:

Trackback
RSS 2.0