Get up and Go

Har fastnat på Volvo reklamens låt, haha. Blev inte mycket tittande på filmen iallafall, och ändrade planer också. Blir lillajul med mamma här på Åland istället, firar ju ändå julen med Pappa så.. Inget Åbo! På Fredag får vi ut betygen också, jag hoppas och tror att jag har höjt mitt medeltal. Det är bra att Kicki räknar ut det färdigt åt oss, haha. Och Mattediagnos imorgon, pepp! Fast ne, för jag förstår inte mycket alls. Nog kan jag, men jag känner att det kommer bli fel.. Men Ninna är ju inte så sträng, så jag lär klara mig.
Jaja, vi syns imorgon! Btw, är det exakt en vecka kvar till första December, ska nog ta och inhandla en kalender ;) (och inhandla en header, börjar bli bråttom!)


comments

det är här du får kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

din epost: (inget måste&publiceras ej)

URL/har du en blogg?

skiv här!:

Trackback
RSS 2.0