En Snabbis

Hinner inte blogga mycket idag. Skall plugga hela kvällen, kul. Men det endel säger att det är svårt, och endel inte. Men vi får se hur det går! Kan iallafall 6 ordningslagar osv, det är mycket att lära sig. Life's hard!
Ikväll var det, egentligen, balett träning men jag far inte dit. Måste ju somsagt plugga.
Planerade en ny design till Julen igår! Kul va? Jag tror att jag vet hur den skall vara, och kommer väl upp 1a December. Eller ja, jag skall verkligen försöka få upp den då! Jag som inte ens börjat med designen. Men jag har planer! Behöver för det första en vettig kamera, tomteluva och hårfärg! Hm, vad har jag kommit underfunn med?? Haha! Det blir nog bra dedär, men ska nog börja med grunderna lite. NEJ, föreställ er inte någon Kenza/Kissie/Dessie etc. bloggdesign. Lite andra färger och så. Headern är ju det jag ska försöka jobba mest med.
Känns som att jag har upprepat massa grejer i dehär inlägget, borde kanske sluta nu? Haha.
Puss! ♥

comments
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg



sv: superkul att du är med i dagens blogg :D

2010-11-10 @ 19:02:54
URL: http://vadfanskajagheta.se

det är här du får kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

din epost: (inget måste&publiceras ej)

URL/har du en blogg?

skiv här!:

Trackback
RSS 2.0