Aouch

Mitt huvud har värkt, värkat..? whatever, hela dagen! Och min hals har haft en såndär borr nångonting i sig, som finns i strepsils reklamen, haha. Har velat blogga direkt när jag satte mig framför läxböckerna, haha. Tänk vad det kan ändras. Ingen blogglust igår, blogglust idag! Nåja, nu när jag håller på att somna är det ju inte så kul att blogga längre. Men jag ska lyckas! Måste ju hålla bloggen uppdaterad?
Hur som helst hade vi våran första 'riktiga' HK timme om vi säger så. Vi gjorde någon jordärtskockssoppa.. Inte gott! Men Pi gjorde iallafall de godaste scones som finns. Var verkligen det godaste brödet jag ätit på länge. Vill flytta till England nu, enligt våran HK lärare så äter man scones och dricker te vid 5 tiden. Mums!
Just nu sitter jag och gillar en massa på Facebook, dehär borde ha publicerats sen längesen, haha.
Btw, är min Svenskauppsats kvar, inte lång. Men det är innehållet som räknas, får vänta med att se resultatet.. :D

comments

det är här du får kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

din epost: (inget måste&publiceras ej)

URL/har du en blogg?

skiv här!:

Trackback
RSS 2.0