17:25

Kommer faktiskt inte på någon bättre rubrik. Var ju till någon smyckes grej med min syster idag, fanns mycket fina smycken och så fick jag ett halsband. Hihi, fint var det! När jag kom hem var ingen annan hemma så jag glodde på TV och upptäckte hur risig jag kände mig, känner mig fortfarande så. Ont i huvudet, törstig hela tiden, trött. Men jag hoppas verkligen inte att jag har feber, för ikväll, efter maten, sticker jag till Marina och sover där. Vi ska troligtvis se på två filmer, sen får vi se hur resten är kvällen ser ut! Hinner kanske uppdatera där, vet inte. Vet iallafall att vi ska se på "Taken" och någon annan svensk film.
Nu blev jag hungrig, hoppas vi äter snart! Kyckling med potatismos, hih ♥


comments
Postat av: Cajsa

hejsan, allt bra denna söndag? :)

2010-11-28 @ 12:06:15
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

det är här du får kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

din epost: (inget måste&publiceras ej)

URL/har du en blogg?

skiv här!:

Trackback
RSS 2.0