11:59/12:00

Försöker kommapå någon rubrik, men får väl se det efter att ha skrivit inlägget då..
Idag är det Söndag då, och jag for inte till kyrkan. Skööönt, har ingen lust att fara dit.
Btw, är jag hur risig som helst så.. Jag åt lite frukost och försökte plugga på tyskan.
Gick dåååligt, orkar inte med "der", "das" och "die". -.- Haha. Folk som inte pluggar tyska
förstår väl ingenting av dehär, menmen. Jag har "inspirationsbrist". Typ. Jobbigt läge.
Men liksom.. det är Söndag. Vad gör man på Söndagar egentligen? Kyrka och sedan dator.
Haha, kanske borde sluta blogga på Söndagar, vad vet jag?
Btw, såg jag på msn's startsida att en 10 åring har fött ett barn? WTF?! Är det normalt?
Förut tyckte jag att 14 var jätte tidigt, men herregud. 10 år? Denhär världen är konstig.
Ha en bra Söndag, ♥

comments

det är här du får kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

din epost: (inget måste&publiceras ej)

URL/har du en blogg?

skiv här!:

Trackback
RSS 2.0