sovmorgon

heeey på er!
har sovit mycket bra inatt, hehe. och så fick man ju sova hur länge man ville, för det är julfezzzt ikväll! men försöker komma underfunn med varför jag sitter framför datorn när jag egentligen borde packa till imorgon, duscha, sminka mig.. jag lär hinna! men packa kan jag inte göra, för min resväska är hos pappa, dit ska jag också ta med julklappar.. äh. whateveer..
iih, imorgon sticker jag till åbo! kan ju iallafall försöka att uppdatera medans jag är där, mitt mål är iallafall att skriva "god jul" här på bloggen till er iallafall. nu ska jag fortsätta puffa @ fb och sedan få i mig lite mat!
 men föörst en bild på min julfest klänning! har inte haft tid/orkat ta bild på mig i den, så det får bli en h&m bild!

xo


comments

det är här du får kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

din epost: (inget måste&publiceras ej)

URL/har du en blogg?

skiv här!:

Trackback
RSS 2.0