perfekt

ibland, måste jag verkligen erkänna, blir jag så himla förbannad på mig själv varför jag går på dans.
men jag tänker ALDRIG sluta, men ibland kan det väl bara vara extra jobbigt -.-
Idag hade dom visst bestämt att man skulle ha glitter i handen, man måste ha nagellack, lockigt hår osv. Det känns verkligen bra nu, PERFEKT. -.- 
För en stund var jag glad, fick ju mina kläder jag har beställt. Men nu känns allt bara.. förjävligt.
Tack och hejdå bloggen, kanske kommer ett inlägg senare.
Jo, ni kanske tycker jag överdriver, men jag har inte kunnat köpa det. Sjuk = inte någon lust att springa runt på stan och söka grejer.
Åååh, förlåt. jag ska sluta skriva nu, haha :p

comments

det är här du får kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

din epost: (inget måste&publiceras ej)

URL/har du en blogg?

skiv här!:

Trackback
RSS 2.0