merry christmas ♥

GOD JUL BLOGGEN! ♥
har inte hunnit uppdaterat på hela dagen, men har man det kul med 'släkt' & vänner så, vad gör man?
nu är jag ivarjefall här, efter en lång dag! till juklapp fick jag; balsam, schampoo osv, en lykta, skyline kalender ♥, en mössa, ett fint spänne, nya lakan, nattlinne, lockgrejer till håret (?) osv. och givetvis pengar! haha.
det som var annorlunda med denna jul var väl att jag fick wii, fedt kul! kommer nog att spela det rätt mycket, ska bara försöka att inte spela för mycket, så jag tröttnar liksom. jaja, någongång nästa vecka tänker jag sticka till centrum och shoppa! need that very much! 

skrev detta inlägg för ungefär 2 timmar sedan, men pappa kom och avbröt mig så jag måste ta bort alltihopa. som tur var så fanns utkast kvar. that's nice! jaja, nu ska jag surfa runt lite och kanske titta igenom mina julklappar änn en gång, hahah! måste ju checka lite ;)
nu är julen 2010 över och jag hoppas att ni har haft det lika bra som jag! 
xo ♥ 


comments

det är här du får kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

din epost: (inget måste&publiceras ej)

URL/har du en blogg?

skiv här!:

Trackback
RSS 2.0