it's kinda cold

sitter just nu i sängen med ett stort täcke runt mig + två kuddar. (+ två iskalla fötter)
undrar var det är för temperatur på åland? här är det iallafall 20 - 22 minusgrader tror jag. INTE KUL! orkar inte gå och checka var temperaturen är, nu när jag har det så mysigt. tihi. annars är jag hungrig, fast jag åt massor med makaroner., kanske för att det inte blev någon vettig frukost? jaja, skall ta och fixa det sen när jag har blivit lite varmvare och orkar gå ner. 
jag måste bara säga hu behändig denhär laptopen är, hihi. inte alls jobbig att flytta etc. den är verkligen... liten. men jag tycker om den, hehe. hursomhelst, vad har jag gjort idag? - åkt bil, farit till massa butiker, varit tyst&hungrig, yes.. det beskriver väl min dag. fick även ett par nya örhängen av min.. 'halvsyster'. nicenice.
känner att det onda i halsen börjar komma, ska nog ta och fixa te senare idag också..

puss på laptopen
xo.


comments

det är här du får kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

din epost: (inget måste&publiceras ej)

URL/har du en blogg?

skiv här!:

Trackback
RSS 2.0