COZY

Hejhej! Blev hemma ännu en dag, mår inte bra! Men jag hoppas verkligen att jag blir frisk till imorgon så jag kan vara med på dansuppvisningen! Annars.. får jag försöka vara med ändå, haha. Fast det är ju roligare att dansa utan att hosta och utan huvudvärk. Här sitter jag iallafall med en kopp te, två pepparkakor och varma smörgåsar! Den ena är nästan uppäten redan. Hehe. Sen snöar det också, vilket gör det ännu mysigare. Hihi.
Jag har inte varit ute på två dygn typ, hoppas det inte är farligt. Haha. Men jag mår ivarjefall lite bättre än igår, kan prata ordentligt nu, heheh. Mera 'nyheter' har jag inte att berätta. Förrutom att jag väntar ivrigt på ett paket där min julfest klänning borde vara! Hoppas den kommer snart, och hoppas det passar också!
Ikväll kommer Idol, tycker att det är synd att Linnea åkte ut förra veckan. Hon hade speciell stil, ja. Men hon var ju verkligen duktig på att sjunga!
Nåja, vi syns! :)

update: klänningen kom idaag! :D


comments

det är här du får kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

din epost: (inget måste&publiceras ej)

URL/har du en blogg?

skiv här!:

Trackback
RSS 2.0