4 days left

tjenare finisar!
nu sitter jag här, änn en gång, och har ingenting speciellt att berätta egentligen. vill bara skriva ett blogginlägg, tihi. idag är det hursomhelst 4 dagar kvar till julafton! mamma sa också att det kommer bli mildare väder till julafton, och det hoppas jag verkligen! och på onsdag sticker jag till åbo, vet inte om jag är glad eller ledsen över det, men det blir säker niceee! idag såg vi ju på grinchen filmen, den var väl helt ok. haha, sen hade vi frågesport med kennethhh och sedan lite glögg, pepparkakor och julstjärnor med hela 8an. gött! efter skolan kom mamma och hämtade mig och vi stack och sökte julklappar! sånt är svårt, tycker jag. haha. är det tillräckligt fint? har personen användning av det? 50 euro, 500 kronor, gick det åt, inte mycket egentligen. tycker jag, haha.

egentligen var det dansträning kvart i 4, men jag hade ont i huvudet och var hungrig, så jag for inte. hoppas inte på massa bitchiga kommentarer imorgon? haha, skoja. (typ) 
åh, när vi var till sparhallen kikade jag in i filmbutiken (eller vad det heter) så såg jag att gossipgirl säsong två&tre var där. om jag ville köpa säsongerna?! men jag gick därifrån lite sad, men vi får väl hoppas att någon fin person ger mig det i julklapp eller att mina fina, sparade mobilpengar (från oktober!!1) går till det, teheh. 
jag tycker jag har skrivit ganskaa mycket nu, yees.. xo


trailer på grinch filmen om ngn ville se, hehe.


comments
Postat av: Soma

Den var bra :) filmen asså ;)

2010-12-20 @ 15:50:53
URL: http://justmesoma.devote.se

det är här du får kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

din epost: (inget måste&publiceras ej)

URL/har du en blogg?

skiv här!:

Trackback
RSS 2.0