14e December

Tjenare! Hur är det med er? Själv mår jag bra, bara väldigt trött. Vi kollade på en dokumentär om första världskiget idag på Historian, men jag hängde inte med i dokumentären och halvsov t.om några minuter, hehe. Och på HK:n lagade vi bröd, min grupp är nog riktigt nice... Haha. På Matten blev jag bara irriterad, konstigt. Jag gillar Matte, eller.. ibland. När det är lätt så, haha!

Nu sitter jag hos Soma och vi gör inte så mycket, kollar mest runt på bloggar och så. Har inte några läxor till imorgon, men tänker ändå göra Tyskaläxan som är till Torsdag. Då har man ju en läxa färdig iallafall, och det är ju nice. Har ju inget annat att göra ikväll så.. :P
Puss ♥

Jag igår på stan. Åt kladdkaka + Kakao, det värsta jag någonsin ätit och druckit tillsammans.
Mådde verkligen illa efteråt, hahah!

comments

det är här du får kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

din epost: (inget måste&publiceras ej)

URL/har du en blogg?

skiv här!:

Trackback
RSS 2.0