10 sanningar om mig!

Eftersom jag har rätt tråkigt, och jag har några punkter så kan jag lika väl göra en sånhär lista!

1. Jag är livrädd för robotar. Jag vet inte varför, men jag tycker det är obehagligt om en stor metallsak kom stelt mot mig. Drömde även om robotar inatt, hemsk var det!
2. Jag är rädd för clowner. Haha, jag klarar inte av en enda bild med en clown på. Jag kan börja 'småskrika' ungefär, haha. Tror det är något fel på mig!
3. Jag tror på spöken.. men ändå inte? När jag är ensam hemma och skall gå ner för trappan känns det alltid som att någon står bakom mig och stirrar. Måste alltid kolla bakom mig typ 100 gånger också när jag är ensam, haha. (TACK PARANORMAL ACTIVITY! </3)
4.Jag har haft svårt att vara mig själv. Förut jämförde jag alltid med andra. "Jag har håret såhär, men hon har så.. Hur ska jag ha det?" Och kläder som jag köpte vågade jag inte ha i skolan för jag tänkte för mycket på vad andra tyckte. Nåja, det problemet är borta nu ivarjefall!
5. Jag är rätt känslig när det gäller skräckfilmer och jordens undergångs - snack. Jag såg en liten del av Scream och tycker inte att det är kul att svara i telefon när inget nummer står där, haha! Och Jordens undergång tycker jag att är obehagligt, men jag är inte lika känslig nu som jag var förut iallafall!
6. Jag har sjuk humor. Speciellt med Nea, vi måste seriöst anstränga oss ibland i vardagen för att inte skämma ut oss, hahah!
7. Jag har haft mer än 10 bloggar iallafall. Ibland skaffar jag en för jag har tråkigt, ibland någon för jag vill ha mer 'nytt'. Men nu skall jag försöka hålla mig till denna iallafall. Men jag har lärt mig att aldrig säga till mig själv "denna bloggen kommer jag ha förevigt". För så blir det aldrig för mig, haha!
8.Jag är verkligen sjukt dålig på slöjd. Både Trä - och Syslöjd. Alltså, ingenting jag gör blir jag nöjd med, det finns alltid någonting som är fel på det jag gjort, haha!
9. Jag får lätt dåligt samvete. Jag vet egentligen inte varför, men jag kan få dåligt samvete för mycket ibland.
10. Kommer inte på en tionde sanning. Men nu har jag gjort en sånhär lista iallfall, kommer kanske någongång igen. Vad vet jag?

Var lite svårt ändå, för det skulle inte vara för privat, för pinsamt eller så. haha!

comments

det är här du får kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

din epost: (inget måste&publiceras ej)

URL/har du en blogg?

skiv här!:

Trackback
RSS 2.0